15. mai 2011

Tort isale




Isa sai 50. Ilus number nii noorele mehele :)

Tahtsin proovida vahukommi-katet. Retsept OM aprill 2011, Elina Sildre. Vahukommid olin teinud Koopatibi retsepti järgi.
Joonistasin peale toiduvildikaga. Pildil kujutasin oma isa :)

Tort ise oli porgandikook. Kreemi tegin rohkem. Panin kahe kihi vahele ning vahukommi-katte alla. Isa otsustas tähistada väikeses ringis ja selleks puhuks väike koogike sobib hästi.

Vahukommi-katet meeldis mulle töödelda küll. Rullus hästi. Koos tordiga ma maitsta ei saanudki, jäin palavikus pesamunaga koju. Sööjad arvasid, et porgadikook ja see kate sobisid hästi kokku.

5 kommentaari:

Liilia ütles ...

väga armas tort! kas see vahukomikate liiga magus pole? tundub mõnus, peaks täitsa proovima!

Silja ütles ...

aitäh!
Vahukommikate iseneesest on tõesti magus.. puhas suhkur ju... aga tort võibki magus olla :D

Anonüümne ütles ...

Erinevalt Siljast, mina sain seda torti maitsta. Kate ei olnud liiga magus. Tort ise oli mahedam ja magus kate, kompenseeris selle osa, et tort ise nii magus ei olnud. Kõlab segaselt...

Koopatibi ütles ...

Oh, kas isetehtud vahukommid tõesti töötasid katte tegemisel? Ma pole veel jõudnud proovida, aga olen ikka mõelnud, et poe omad on tugevamad ja katte jaoks ehk paremad. Kas murenema ei hakanud?

Silja ütles ...

Isetehtud vahukommid sobisid väga hästi. Vett ei pidanud lisama, see erinevus oli retseptiga. Kui vahukommimass oli laiali rullitud ja tordile pandud, siis ei hakanud murenema. Ma tegin selle massi õhtul valmis, tegin palliks ( et hommikul aega kokku hoida).. siis pealmine kiht läks kõvaks.. selle pudistasin pealt ära ja sai ilusti rullida.