19. apr 2011

Tuletõrjeautoga tort


Minu esimene auto pildiga tort :) Ursula kõige suuremale sõbrale, kes sai 3aastaseks.

Ma pole suurem asi autode joonistaja. Harpo oli oma nõuga abiks. Tuli välja meeste ja naiste erinevus. Ma pole ealeski näinud tuletõrjeautot, kus oleks ratastel valged-mustad veerandid. Googeldades aga oli pea igal tuletõrjeautol sellised. Ma lihtsalt polnud detailidesse süvenenud. Minu jaoks oli tuletõrjeauto punane, redeli ja sireeniga. Nüüd tean rohkem, püüdsin pildil tabada ZIL-130-2. Abi oli ka Põhja-Eesti Päästekeskuse kodulehest.


Tort ise 4kg. 3 kihti biskviiti, vahel maasika toormoos ja kohupiim+vahukoor. Peal toorjuust+vahukoor ja šokolaad. Punane värv on samuti maasikamoos (idee Liilia blogist).

7 kommentaari:

Pille ütles ...

No see tort oleks meil eelmisel reedel täitsa ära kulunud - meite Aksel sai kolmekuuseks :D

Mul sama nägemus tuletõrjeautodest - kandilised, punase-valgekirjud ja redeliga. Neid rattakilpe pole eales tähele pannud :D

kaare ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Koopatibi ütles ...

Väga lõbus tort!
Neid rattaid pole ma ka kunagi tähele pannud :) Mul sõidavad akna alt tuletõrjeautod päris tihti mööda, järgmine kord kohe vaatan, kuidas nende ratastega lood on :D

Liilia ütles ...

väga uhke auto! ja paistab, et moosiga värvimine õnnestus väga hästi!

Silja ütles ...

Pille- PAlju õnne teite Akselile! :)

Koopatibi- Ma hoian ka nüüd silmad lahti autorataste osas... loodan,et ikka liigub selliseid :)

Liilia - õnnestus jah, teinekordki värvin niimoodi!

eneline ütles ...

Kas Aksel mitte ei hõisanud, et tegu on politseiautoga? Tühja need ilukilbid...

Silja ütles ...

jah, seda Aksel tõesti hõikas :D kaalusin, kas seda siin mainida või mitte :) ma siiski loodan,et ta tegelikult sai aru, et tegemist oli tuletõrjega :)