3. apr 2011

Krõbedad, vürstikad krõpsud


Retsept nami-namist. Blogisse panen seetõttu, et olen teinud juba mitmel korral ning tean, et mitmed mu tuttavad on ka neid nüüd kodus valmistanud...
Soolaste näkside reprtuaar on mul üsna väike.. aga need on nüüd kindlalt tihendamalt kavas :)

Olen katsetanud neid kahe erineva lavaššiga ning ka täisteratortilladega. Kõige paremad tulevad just Fazeri lavašsiga!!! Nii Leiburi lavašš kui ka täisteratortillad on natuke paksemad.. ja kuidagi kihilisemad. Krõmps ei jää nii mõnus. Fazeri lavašsil lausa tahab pealmine kiht kohati maha tulla.

Tegemine lihtne ja tulemus imehea.
Kopeerin namist retsepti siia samuti:

Vaja läks:
õhukest lavašši
majoneesi
helbelist meresoola
valgeid seesamiseemneid
mustköömneid
paprikapulbrit

Valmistamine:
Määri lavašile õhuke kiht majoneesi. Puista peale katteained. Lõika lavašš köögikääride abil suupärasteks tükkideks.
Laota küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile ning küpseta 200-kraadises ahjus, kuni krõpsud muutuvad kergelt krõbedaks. Ära kõrveta!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Olen ka teinud neid,aga majoneesi asemel panin õli ja katteaine tulevad väga head krõpsud ka sinuhallitusjuustuga :)