6. apr 2011

Frikadellisuppi?!?!?!?!


Kõige IGAVAMAKS supiks maailmas olen pidanud frikadellisuppi. Vanasti kui kiire oli, tegin seda nii- poest pakk frikadelle, pakk sügavkülmutatud juurikaid, vesi ja puljongikuubik. Ajad on niipalju muutunud, et puljongikuubikut ei mäleta millal viimati söögitegemisel kasutasin... ja lihapallid vormin ise hakklihast. Külmutatud juurikad on siiski asendamatuks kaaslaseks. Järgmine samm oleks juurikasegud ise oma aiamaal kasvatatud kraamist kokku panna... aga sinna on veel pikk maa sammuda...

Tänu juurikasegudele on mu arvamus ka lihapallisupist muutunud. Miks mitte kasutada peeti sisaldavat segu ja saada allolev supp?


Kõige rohkem olen õnnelik selle üle, et juhtusin ükskord lihapallid enne läbi praadima ning ülejäänud supi tegin neile otsa... Ehk siis praadisin frikadellid, lisasin vee, lasin keema ja panin juurde juurikasegu. Nii ma nüüd kiirel ajal suppi teengi. Wok-pannil. Praetud lihapallidest tuleb mõnus mekk puljongile :)

Viimasel korral (esimene pilt) andis hea maitse juurde ka sojakaste ja kuumutaud juurseller.

Mõnikord, pean tunnistama, lisan ka Herbamare ürdipuljongikontsentraati. Ka nii palju puljongit pole ma suutnud kontidest keeta, et saaks sügavkülma panna (ka siin on arenguruum :)


Oma Maitse märtsi numbri peatoimetaja veerus mainiti, et see aasta on lihapalliaasta... Miks ka mitte :)


3 kommentaari:

Koopatibi ütles ...

Selle Wok-panni supi peaks küll ära proovima :)

Sussi ütles ...

Väga hea idee! Kõlab maitsvalt :)

Silja ütles ...

wok-panni kasutan seetõttu, et mul pole head paksupõhjalist potti :) (üks 7liitrine on aga see nats suur väikse supi tarbeks :)