3. nov 2010

Täidetud torud


H läks nimekirjaga poodi. Helistab poest ning kurdab, et kandilisi pole, on ainult torud. Et palju võtab. Mina olen suur kohupiimasõber ja arvasin, et võtku siis torusid ja võib 2 pakki ka võtta. Kodus selgus, et H rääkis hoopis pastast... Et lasanjeplaate polnud, olid vaid canellonid... (Kohupiima unustas üldse osta).

Suvel korra täitsin pastatorusid. Ja ajasid mu tigedaks. Toit ei tulnud tookord välja ka veel lisaks. Mõtisklesin, et mille pärast on sellised asjad loodud!?!?!? Seekord toit õnnestus. Järgmisel päeval külmalt oli samuti mõnus. No nagu lasanje, aga vahvama välimusega. Ahjus olemise aeg ka lühem. Kui järgmisel korral cannelonid mu koju satuvad, ma väga ei pahurdagi vast...

Üsna lihtne (tavaline) aga hästi maitsev kooslus tuli ka seekord (lasanjele olen ka sama täidise teinud. Ei söö nii tihti, et oleks tahtnud midagi erilisemat katsetada). Iga kord kui makaronidest vormitoitu teen, mõtisklen, et miks nii palju peab vaeva nägema ja üle küpsetama koostisosi... Kui saab ka lihtsalt pastat kastmega :)

Vaja läks:
Juustukaste:
2 spl jahu
3/4 l piima
175 g juustu (meil oli Atleet)
soola

Segasin jahu vähese piimaga, lisasin ülejäänud piima. Keetsin ja segasin kuni kaste paksenes, lisasin ka soola. Panin juurde juustu, segasin kuni oli sulanud.

Täidiseks:
500 g hakkliha
paar sibulat
küüslauguküüs
tomatipastat
soola
pipart
majoraani
õli
või

Kuumutasin õli-või segus sibula, hakitud küüslaugu. Seejärel lisasin hakkliha ja pruunistasin. Juurde läks tomatipasta, maitseained. Hautasin. Jahutasin.

Karp pastatorusid (mul päris kõik vormi ei mahtunud. Seega ka täidist ei tulnud terve karbi tarbeks)
175 g riivitud juustu
parmesani

Täitsin torud täidisega, asetasin võitatud vormi. Valasin peale juustukastme. Peale sättisin riivitud juustud. Katsin vormi fooliumiga, küpsetasin 200-kraadises ahjus ~30 minutit. Eemaldasin fooliumi ja lasin pealt natuke pruuniks tõmbuda (pöördõhk, pealtküpsetusrežiim).
Natuke aega seisis, siis asusime sööma.

Ja nami-namis selleteemaline kooskokkamine! :)

Kommentaare ei ole: