29. nov 2010

Chai masala 3 viisil



Pildil chai segu

Esimese chai sain Boheemis. Ja siis sai sellest mu lemmikjook :D
Novembri Oma Maitses oli Chai masala retsept. Mitu-mitu korda sai seda tehtud. Proovisin suhkru asemel ka mett panna - polnud minu maitsele. Lõpuks kujunes välja nii:

1 tass chaid:
2 dl vett
1 dl piima

1 sl suhkrut

1 tl musta puruteed

1 tl riivitud ingverit

5 nelgitera

0,5tl purustatud
kardemoni
1 kaneelikoor


Kuumuta vesi, piim, suhkur keemiseni. Lisa ülejäänud ained, keeda kaane all 2minutit, kurna ja serveeri kohe.


Ja nami-namis sattusin chai-segu retsepti otsa. Tulemus polnud küll nii mõnus kui eelnev.. aga kui teeksin uue segu, siis kaaluksin musta pipra panemist.. ja nelgiga oleks ettevaatlikum.

Segu koosneb:
3 sl ingveripulbrit
0.5 sl jahvatatud nelki
0.5 sl jahvatatud musta pipart
1 sl jahvatatud kaneeli
1 sl jahvatatud kardemoni

Tegin tee samuti nagu eelnevagi ( 1tl maitsesegu lisasin kui piim-vesi-suhkur olid keema tõusnud. 1tl musta teed lisasin samuti)

Korra proovisin ka piparkoogimaitseainega chaid. Tuli väga sarnane tulemus chai-seguga. tehes :) Lisasin veel 1 tl riivitud ingverit. Piparkoogimaitseainet panin 0,5 tl.

Nüüd on mõneks ajaks chai-paus sees. Kui peaks aga jälle tegema, siis Angeelika Kangi retsepti järgi.

4 kommentaari:

Merit ütles ...

Väga tore retsept ja ka mõnus jõulukingi-idee! Ma olen seni natuke laisem olnud ja oma lemmik teepoe valmis segu kasutanud (www.chado.ee). Hommikuti joon seda teena ja panen lihtsalt törtsu piima peale:)

Silja ütles ...

ma mõtlesin ka, et teeks jõulukingiks... pakkusin aga isale ka seda minu arvates jube head jooki... ta lonksas viisakusest pool tassi ja ütles, et pole tema cup of tea :) siis hakkasin kahtlema, kas tasub kingipakki panna :)

Lina ütles ...

tervitused:) tundub väga põnev. tahaks maitsta :P

Lina

Silja ütles ...

tee järgi või tule külla :D