1. apr 2010

Roosad ampsud


Meie pere on nüüd 4-liikmeline :) 13.märtsil sai see lõpuks teoks! Ehk siis varsti on mul köögis 2 tüdrukut abiks. Kuigi praegu on söögitegemine selline aja sobitamine... Aga ühtteist oleme ikka söönud :) Näiteks selliseid roosasid asju...

Mustasõstrajäätis. Idee nami-nami jäätiseteemast. Retsept algselt jõhvika-kohupiimaparfee.Meil valmis see jäätisemasinas, munakollast ega vanillisuhkrut ei pannud, jõhvikate asemel mustasõstramoos. Suhkrut ei lisanud. Moos on kestadeta.

Kuna muna baasil jäätise tegemine on aja puudumise tõttu raskendatud, siis katsetame teisi retsepte. Ja miks mitte teha ka teinekord kohupiimapastaga.

Hapukoorekook.

Seda ma leiutasin käigupealt ise... Kuna kodust välja ei saanud.. kapis ootas realiseerimist vaarikamoos ning magusaisu tuli peale. Tekstuur meenutas veidi toorjuustukooki... Tahan seda kooki katsetada veel.. nii, et jahu ei pane täidisesse. Seekord igaks juhuks panin. retsept läks aga siia juba üles, et teaksin järgmine kord enam-vähem koguseid.

Põhja jaoks:
1/2 pk võid
3 spl suhkrut
4 spl kuhjaga jahu
1 tl küpsetuspulbrit
1 spl vett

Näpi ained (va vesi) omavahel puruks, lisa vesi ning sõtku taignaks. Aseta ahju kuumenemise ajaks külmkappi.

Täidis:
~250 g hapukoort
~4 spl vaarikamoosi
1 muna
2 spl jahu

Sega kõik omavahel.
Suru taigen koogivormi (20cm). Küpseta põhja kuni enam ei läigi. Vala täidis sisse ning küpseta ~30 minutit kuni täidis enam ei võdise ning ääred on natuke pruunid. Temperatuur ahjus oli 180-kraadi.

Elagu pisikesed roosad tüdrukud!!! ;)

10 kommentaari:

Liilia ütles ...

õnnitlused pisitütre puhul!! abilised kuluvad marjaks ära :D

Koopatibi ütles ...

Nii ilus jäätis. Ja palju õnne minu poolt ka!

Silja ütles ...

tänud!!! :)

Sussi ütles ...

Palju õnne!

See jäätis tundub eriti ahvatlev... Mmmm...

Tullia ütles ...

Palju õnne teie perele!

minukiisu ütles ...

Õnnesoovid !
Mina pean leppima 1 abilisega(2-a). Ta näitab juba aktiivsust üles ja vehib harjaga ja seletab ,et mina pühin.

Pille ütles ...

Õnnesoovid! Ja pisikesed abilised kuluvad köögis alati marjaks ära ;)

Kerti ütles ...

Palju õnne teile neljale!

Küsin jäätise kohta, kas vahustasid vahukoore enne jäätisemasinasse panemist eraldi ära? Proovin teha jõhvikatoormoosiga!

Silja ütles ...

aitäh veelgi õnnesoovide eest!!!

ja Kerti - ma ei vahustanud eraldi vahukoort enne.. masin keerutab ju ka ja ma arvan, et sellest masina keerutamisest piisab.

Eha-Kai ütles ...

Palju õnne minu poolt ka!!!