10. veebr 2010

Soolane piimasupp!


Kunagi mõtlesin, et peaks oma suppide-nimekirja täiendama.. No et kui on supp, siis mitte selline, mida juba varem teinud olen... Mõnda teistmoodi suppi vast olen teinud ka... Aga see, mille retsepti üles panen maitses väga. Retsept Oma Maitsest (aprill 2009... "Köögis on tunda kevadet" retseptide juures... aga me sõime ikka päris tummise talve ajal).
Ma kasutasin hõbeheiki ja räime. Kogused võtsin tegelikult umbes.. Allolev retsept on 2-le, nagu ajakirjas.
Mina soola-pipart juurde ei pannudki.. ja kui hiljem mõtlema hakkasin, et see oli piimasupp, siis olin eriti rõõmus, et mulle maitses. Soolane piimasupp on seni olnud ikka välistatud!

Suitsukalasupp
tükk võid
2 viilu peekonit
1 hakitud sibul
0,5 l piima
350 g kartuleid
300 g puhastatud suitsukala
140 g (külmutatud) maisi
peotäis peterselli
vajadusel maitseaineid


Tükelda peekon ja prae potis või sees. Lisa sibul. vala peale piim ning tõsta hulka väiksemateks kuubikuteks lõigatud kartul. Keeda 5 minutit, siis lisa suitsukala. Pärast 10-minutilist keemist lisa mais. Roog on valmis kui kartul on pehme. Timmi maitsestust. Riputa serveerides üle hakitud peterselliga.

4 kommentaari:

Pille ütles ...

Ooooh, kui põnev!

Liilia ütles ...

mulle piimasupid meeldivad ha see tundub katsetamist väärt.

Muide, lisasin Su oma blogilisti. Kui Sul selle vastu midagi pole :)

Liilia

Silja ütles ...

on jah teistmoodi supp ja tasub proovimist :)
Liilia - ei mul pole selle vastu midagi, et mu blogi listi panid... kontrollin, kas Su oma mul juba on :)

Elina ütles ...

seda suppi pean ma saama...