10. dets 2009

Tulge-tulge, jõulud!


Piparkoogimaja otsustasin teha väheke lihtsama kui eelneval kahel aastal. Suur oli rõõm kui maja saigi kokku.. ainult ühe villiga sõrmel... ja üsna ruttu (6-küljega majaga oli tükk aega jändamist.) Kuna maja ise oli üsna lihtne, siis tahtsin teha ka aiakese ja kuusekese... Selle aiakese sööme ilmselt mõne päeva jooksul ära, sest ta on paarist kohast juba murdunud.. ja ajab mind tigedaks kui ümber kukub.

Akna ees pole värvilist "klaasi", sest majapidamises polnud mitte ühtegi karamellikommi...

Uks ja värav on lahti.. hüüavad "Tulge-tulge jõulud!" :D

Oleks võinud teha veelgi väiksema.. et siis oleks kandiku peal selline nunnu olnud... No ehk järgmisel aastal... Kuigi järgmiseks aastaks on ikkagi muu plaan peas... Sel aastal jäi laenamata selline suurepärane mõte (Kook/Köök blogist). Millalgi tahaks teha ka ikka rõduga... Või no sellise eriti erilise kiriku (Heleni retseptid blogi).


Lõiked Angeelika Kangi "Väike piparkoogiraamat".
Taigna ostsin selle maja tegemiseks poest.. Tundus raiskamisena panna väärtuslikku võid lauale seisma.. ja margariiniga taigna saabki ju poest... Nüüd järgmised piparkoogid.. ikka ise, ise... :)

Toas on püsivalt piparkoogilõhna...

10 kommentaari:

Tullia ütles ...

Väga armas majake, aiake ja kuusk. Mulle meeldivad väga ka värvilised kaunistused maja värava küljes.

Piret ütles ...

Juba tükk aega ootasin su maja, peaaegu, et kärsitult piilusin siia igal hommikul. Täna oleks nagu päkapikk miskit head sussi sisse toonud :) Tõesti ilus ja peen töö. Nööbib on eriti vahva mõte.

Ilusat jõuluaega sulle,

Silja ütles ...

Tänud ilusate sõnade eest Tullia ja Piret! Päkapiku-võrdlus paneb kohmetuma :D
Värvilised kaunistused on Selveri lahtiste kommide letist.. armsad kommid jah (kui kommid saavad armsad olla... )
Ilusat jõulu minu poolt samuti!

Puhvis Kukk ütles ...

Ok,ma ei saa aru kas ma olen taandarenguga voi mis aga minu see icing, glasuur tuleb liiga vedel. Ikka ja uuesti. Segan kull ettevaatlikult, aga jalle vedel. Palun utle mis tapselt sina kasutad.

Silja ütles ...

mina sel aastal läksin kergema vastupanu teed ja ostsin poest selle glasuuri.
eelmisel aastal tegin ise... õpetus oli mu mäletamist mööda selline, et vahustada munavalge ja siis õrnalt sisse segada tuhksuhkur... piparkoogiraamatus oli suhteks 1 munavalge ja 250g tuhksuhkrut.
homme plaan teha veel piparkooke ja siis ka ise glasuuri... vaatan kuidas välja tuleb ja kommenteerin.. ei mäleta eelmise aasta täpseid emostioone seoses glasuuriga.... aga mulle tundus vist hoopis liiga paks alguses...?!?!

Helen ütles ...

Oi-oi kui armas piparkoogimajake! Tahaks endagi lauale sellist seisma. Superilus töö!

Silja ütles ...

tänud Helen! :)

mermaid ütles ...

Oi, kui uhke!!! Ja puha kuusk ja aed ka! Vägev! Ma pole siiani söandanud asja ette võtta.

Silja ütles ...

Puhvis Kukk... kui Sa juhtud nüüd siit veel lugema... siis ma tegin 1 munavalge-150 g tugksuhkrut glasuuri.. ja tundus jällegi nagu natuke paks.. panin sidrunimahla juurde.. ja oli täitsa normaalne. Ma ei tea, milles asi, kui Sul tuli glasuur liiga vedel... :S Äkki namis keegi oskab aidata???

Silja ütles ...

nüüd vaatan, et valeinfo siin... 1 munavalge ja 250g tuhksuhkrut.....