27. nov 2009

Karjala pirukad



Pikka aega sai hoogu võetud ja lõpuks said ka tehtud. Ja selgus, et karjala pirukad on ka Nami-nami 22. kooskokkamise teema! Retsept ka loomulikult namist.

Taigna hulk pärast valmis segamist ei tundu just suur... aga kuna pirukapõhjad tulevad tõesti õhukesed, siis ei tasu muretseda (nagu mina alguses tegin :). Mul oli abis ema. Ja meil tuli 23 pirukat. Oleks võinud ehk ka natuke paksemaks jätta põhja. Järgmisel korral katsetan ja siis saan võrrelda.

Pirukad kastsime ahjust võetuna kohe piima-või segusse ja jätsime hauduma nagu retseptis soovitab. Põhjad jäid selle tulemusel natuke pehmemad kui poest ostetud pirukatel. Jälle tasub katsetada vast ainult pintseldamist.

Täidiseks oli eelmise päeva riisipudru tilliga, segatuna porganditega.

Küpsetasime 250-kraadi juures.

Sõime munavõiga. Minuarust olid täitsa nagu päris. Välimuse üle samuti ei kurda. Voltimise õpetuse sain youtubest. Oi kui õnnelik ma olin kui piruka välimus pärast voltimist vastas mu ootustele :D

Plaan oli pakkuda pirukaid ka järgmisel päeval saabuvatele külalistele... Aga kuna pirukate tegemise ajal saabus suurem sats külalisi, siis said need ka otsa.

Pime on praegusel ajal.. Paha pildistada... :(

5 kommentaari:

Pille ütles ...

Väga ilusad pirukad! Ma teen ka täna pealelõunal neid jälle :) Ja siis proovin kenamini voltida!

Mari-Liis ( siit nurgast...). ütles ...

nii isuäratavad!

Sussi ütles ...

Mmmm..Ilusad ja head kindalasti:)

ilves@metsas.ee ütles ...

piima-või seguga ikka pintseldada? näpukas?

Silja ütles ...

piima-või segu jah!!! parandan ära :) tänud!

head olid küll!

ja Pille pirukate pilt, mis selliselt ringikujuliselt kokkuvoliditud.. lausa origami tundus ja täitsa ilus ju... mõtlesin, et see ehk üks viisidest voltida :)