19. mai 2009

Päris Leib







Pildid minu esimesest juuretisega tehtud leivast. Tänud Eha-Kaile, kelle ma ilmselt ära tüütasin küsimustega. Juuretise sain samuti temalt! Aukartus leiva tegemise ees oli (on) suur. Mul on hea meel, et tehtud sain.
Tulemuse üle ma olin samuti rõõmus. Täpselt minu maitse! :) Kartsin et tuleb kehvem. Muidugi oleks hea teha võrdlevat degusteerimist professionaalse leivaga :) Mõned küsimused-kahtlused tekkisid veel. Järgmised leivateod tulevad kindlasti!

Ühe leiva võtsin kaasa Ula lauluringi lõpupeole. Seal kiideti ka!

2 kommentaari:

Ragne ütles ...

nii lhe on näha, et leivaküpsetajate ring järjest suureneb:)Mis täidistega esimesed leivad tegid? tundub et ühe oled seemnetega teinud või ma eksin?

Kardemon ütles ...

tund aega tagasi panin teise katse käärima :) sain vahepeal targemaks et kuidas õigemini :)

ainuke täidis, mis lisasin olid päevalilleseemned. tahaks enne käppa saada selle tegemise, ja siis hakkan Sinu blogist nippe võtma muude põnevate lisandite osas ;)