10. märts 2009

porgandikaraskid


Ula jäi magama ja ma tahtsin midagi küpsetada. lubasin endale, et nädala sees rohkem ei küpseta... vahepeal murdsin seda lubadust, nüüd lubasin uuesti. küpsetamise all ma pigem olen mõelnud ikka magusaid asju... muffineid-kooke-keekse vms... aga karaskit, soodaleiba, sepikut ju ikka võib... need pole ju magusad... kasvõi leiva asemel saab ju süüa... ostetud sepik hakkas niikuinii otsa saama... ja üsna kehv ost oli.. selline kuiv :S sain nüüd endale põhjendatud, miks võisin ahju jälle sooja panna....

tahtsin teha soodaleiba..aga petti polnud.. siis uurisin karaski tegemise variante... ja leidsin retsepti, mille ained mul kodus olemas olid. ja mõned panin tallele ;)

retsept jällegi nami-namist.

selle tegemise käigus läks katki mu kauss... riiviga surusin põhja sisse augu!!!! uskumatu!

ahju polnud ma kunagi nii kuumaks ajama pidanud. ahjus kerkisid karaskid..pärast vist vajusid ikka madalaks tagasi. 10 minutit küpsetasin, siis hakkas kahtlast lõhna tulema... äkki oleks madalama temperatuuriga saanud kauem küpsetada. tikuga katsudes jäi see taignaseks natuke.. samas valmis karaskid taignased ei jäänud. väga toitvad!!! ja hästi ilusad oranžid! järgmisel korral võiks kreeka pähkleid sisse panna. sain 4 pätsikest. maitsesid head nii soojalt kui jahtunult.

2 kommentaari:

Pille ütles ...

Ma olen noaga muretainast hakkides ühe kausiga hakkama saanud :)
Jõulised eesti naised..

Kardemon ütles ...

eks nii ole jah vägevam mõelda kui et viletsad kausid :D