24. veebr 2009

EW91




tort sai Eesti Wabariigi 91. sünnipäevaks alljärgnev.

mulle meeldis, H-le meeldis.. ülejäänute kohapealt ma väga kindel pole. kõhud olid üpris täis söödud juba ka... ja arvati, et see on toorjuustu-valge šokolaadi tort. ja polnud ta ju teab mis magus. mõnus mahe, arvesse võttes suurt söömat, mida sellele eelnevalt oodata oli.

mu vend tuli meile ööseks (8-aastane).. sõi torti ja ütles:"Väga hea kook on..." aga ta ilmest lugesin midagi muud välja... pakkusin välja, et kui ta ei taha, siis ei pea sööma... ta vastas: "Jah..." ning lahkus lauast. no see räägib ka enda eest :D

ehk siis- edaspidi väiksema pealmise kihiga... ja ainult mulle ja H-le sel viisil torti :D

põhjaks läksid kaerahelbeküpsised (purustatult, segatud sulavõiga), järgmiseks kihiks Mascarpone toorjuust kamaga (+suhkur), pealmine kiht keefiritarretis (keefir+vanillisuhkur+suhkur-želatiin). kaunistuseks tume šokolaad kommidega.

nami-nami 13. kooskokkamise raames kohtab kindlasti torte, mis rohkemate inimeste poolehoiu võitsid ;)

1 kommentaar:

Pille ütles ...

Minu arust väga armas tort ja komponente lugedes tundub ka igati maitsev (mulle ei meeldi lääged-magusad tordid, Sinu oma oli ju pigem mahe, mis on positiivne).
Igatahes suur-suur aitäh kooskokkamises osalemise eest!