29. jaan 2009

üllatus...


kuna meie peres praegu muuga pilti teha ei saa kui telefoniga, siis pole ka siia postitusi üles pannud. need udukogud pole eriti toredad.... vähemalt ühe postituse panen aga küll udukaga :)

Jõuluvana tõi mulle ja H-le kingiks teatripiletid.. koos lapsehoidmisteenusega ;)

nii ammu polnud kahekesi sätituna väljas käinud. veider oli kodust välja minna... midagi oleks nagu maha ununenud... Ula oli aga tädi ja O'maga täiesti teadlikult kodus.. lapsehoidmisteenus siis :)

vaatasime etenduse ära ja kodus ootas meid kaetud laud.. romantiliseks õhtusöögiks :) kas ma olen varem maininud, et mul on maailma parem ema ja õde?! kui ei, siis nüüd oli küll viimane aeg :D

võileivatort oli siis meie eineks :) kalaga... hästi maitsev ja ilus!!! autoriks O'ma :)

2 kommentaari:

Tullia ütles ...

Väga mõnus! Meie kahekesi väljas käimised on ka praktiliselt olematuks kuivanud viimase 2 aasta ja 4 kuu jooksul:-) Eriti tore see, et ema ja õde ise selle peale tulid.

Kardemon ütles ...

just!!! no ja küll pensipõlves saab käia ka jälle :D