4. jaan 2009

praetud nann


H vanaema juures saab tihti süüa :) targem on õue mitte minna, sest kui tuppa tagasi tulla (ka 5 minuti pärast), tuleks sööma hakata. või kohvi jooma (või minu puhul siis teevesi äkki keema?)...või vähemalt kommi tuleks võtta.

minu lemmiksöök H vanaema Memme juures on praetud nann :D ehk siis praekartul. mina olin enne tema kartulite söömist hoopis teistmoodi praetud kartuleid söönud.

Memme moodi kartulid: kooritud (väike) keedukartul (nann) tuleb lõigata tükkideks, mitte viiludeks (pikkupidi 4-ks ja siis laiupidi 3-ks või 4-ks). jäävad sellised tükikesed.... praadida rasvas pruuniks.

variatsioonid:
1. praetud sibulaga
2. praetud soolapekiga!!!
3. praemunaga!!! (muna jätta poolvedelaks, et munakollane oleks justkui kaste)
4. praeliha rasvaga praadida.

mulle meeldib süüa sellist nanni ka süldi ja äädikga. äädikas jääb natuke krõbeda kooriku sisse.
kodus teen ise praekartuleid üsna harva. viimasel ajal on jälle juhtunud - kui keedukartulit on üle jäänud. aga enam viilusid ei lõika, ikka selliseid tükke.
HEAD UUT AASTAT samuti! ka sel aastal tuleb endale aegajalt sellist rooga lubada! :)

2 kommentaari:

Sussi ütles ...

See praetud nann on väga hea! :) Ajasid mulle nii isu peale, et tegingi täna. :) Sülti ka kõrvale ja sinepit.

Kardemon ütles ...

mämmm :P