6. dets 2008

täidisega piparkoogiküpsis


mu vanaema teeb piparkoogihooajal tavaliselt ka head ja lihtsat kooki. selleks rullib ta piparkoogitaignast pool lahti, asetab vormi/plaadile. selle peale määrib pohlamoosi ning kõige peale ülejäänud lahti rullitud taigen. ja siis ahju kuni taigen ära on küpsenud.

ma tegin täna sel põhimõttel täidisega piparkoogiküpsiseid :) kasutasin vastsoetatud pelmeenivormi. tuli välja küll! eks rohkem nikerdamist on kui koogiga.. aga tore amps kuskil jõuluõhtul vms pakkuda.

piparkoogitaigna tegin A.Kangi Soome piparkoogid retsepti järgi. taigna sisse käib ka vahustamata rõõsk koor (35%).

4 kommentaari:

Ragne ütles ...

need on maitsvad!!! ise olen teinud nutella šokolaadikreemi täidisega ja banaaniga. Peaks pohlamoosiga ka ära proovima

Gegegerda ütles ...

Ma tegin mõned nädalad tagasi umbes samamoodi, aga sisse panin banaaniviilu või kalevi iirisekommi. Pelmeenivormi mul kahjuks ei ole ja siis pidin piparkoogivormiga kaks samasugust kujundit välja lõikama. Panin siis kokku esimese kihi, vahele maiuse ja peale teise kihi ning siis näppisin ilusti sõrmedega äärtest kokku.
Nii head ja natuke midagi erilisemat.

vernanda ütles ...

ma teen kogu aeg pohlamoosiga, aga pisut teisel meetodil. on ikka täiega hea.

Kardemon ütles ...

jätan ka need täidistevariandid kõrva taha! magusaisu ikka käib tihti külas ;)