26. sept 2008

kõrvitsajäätis. kõrvits vol 2


kuna mu lahtikäiv koogivorm on külapeal, ei saanud ma kõrvitsakooki teha. plaadipeal tehtavate kookide retsepte ma aga ei leidnud. tegelikult on see hea, sest muidu poleks ma näiteks kõrvitsajäätise peale mõtlema hakanudki :) aga kui tehakse magusaid kooke, siis peaks ju saama ka head jäätist... "guugeldades" leidsin viiteid kõrvitsa-igveri jäätisele... aga ingver pole mu lemmik... seega tuli meie jäätisemasinast järgmine jäätis:



vaja läks:
200 g kõrvitsapüreed (keedetud ja püreestatud kõrvits)
50 g Demerara suhkrut
2 apelsini mahl
150 ml rõõska koort (35%)


serveerimiseks:
kõrvitsaseemned


segasin koostisained omavahel ning lasin jäätisemasinas külmuda. serveerimise tarbeks röstisin pannil kõrvitsaseemneid. mitte kuivatatud vaid neid, mis just sai kõrvitsast välja võetud. tulemus oli mõnus. nagu soe kõrvitsaamps.

jäätise maitse tundus tuttav... kohe ei tulnud meelde, kus ma seda maiku varem kohanud olin... vastus on: Koolijäätise glasuur. just viimase pärast ma seda jäätist tihti ostnud olingi. niiet arvatavasti tuleb selle jäätise tegemist veelgi ette. võiks aga proovida nii, et kõrvitsapüreed rohkem ja apelsini vähem.. sest apelsini maitse on ikkagi domineerivam.. mis on Koolijäätise glasuuri sees???

1 kommentaar:

Tullia ütles ...

Väga kaunis jäätis