18. sept 2008

kotlet. lihata.



mina sain ka tehtud :) kuna lihata toidud kodus hurraa-vaimustust ei tekita, siis natuke venis nende tegemine. ja eks ootasin milliseid huvitavaid retsepte foorumis päevavalgele tuleb ka :) ja nagu lihatut-õhtut aimates, tõi H vanaisa talle päeval kojutoomiseks sülti. väike lihaamps sai siis kõrvale.
mulle meeldisid ka need lihatud kotletid. alguses ei saanud aru kuidas nad küll koos püsivad ja lisasin igaks juhuks veel ühe muna ja jahukest...igatahes.. alustasin tegemist selle retsepti järgi.. välja tuli kuidagi omamoodi.
maitseaineks kasutasin Vabaõhumuuseumist Leivapäevalt ostetud Tamme talu ürdiaia "Ürdisegu pastale" (oregano, salvei, peperoni, basiilik ja küüslauk). pastakastmes mulle väga ei maitsenud aga kotleti sisse sobis väga!

vaja läks:
500 g kapsast
200 g porgandit (üks suurem porgand)
0,5 tl soola
3 muna
5-6 spl jahu
1 tl Tamme talu ürdiaia "Ürdisegu pastale"

lõikasin kapsa ribadeks ja hautasin väheses vees (~10 min). lisasin soola ja jahutasin. samal ajal riivisin porgandi.
kloppisin munad kausis lahti, lisasin jahu, maitseainesegu, riivitud porgandi ja kapsa. segasin läbi.
praadisin pannil. kui tõsta lusikaga mass pannile, siis muna-jahu segu vajub alla ning kogu segu saabki ühtseks kotleti-tombuks. eriti vormikad mul nad ei saanud... aga maitse mulle meeldis :) jah, eriti soojalt!

kõrvale sõime friikartuleid :p, kodust tomatikastet ja H siis ka sülti.

1 kommentaar:

Pille ütles ...

Nii tore, et see soolane kõhutäis meele järele oli :)