5. aug 2008

külmsupp peediga




valget külmsuppi olen varem teinud... korra ka blogisse üles pannud. seekord tahtsin ka sellist roosat suppi teha, nagu mitmed juba teinud on... päris antud retsepti järgi ei teinud, sest vajalikke asju polnud. minu roosa supp on inspireeritud peedi-küüslaugu salatist :D ehk siis maitse on umbes nagu sellel aga toime on toitvam ;)

vaja läks:
keefiri
riivitud keedupeeti
juustu (Atleet)
keedetud muna
hakitud murulauku
küüslauguküüs
soola

segasin keefiri ja riivitud peedi, purustasin saumikseriga. lisasin kuubikuteks lõigatud juustu, murulauku, küüslaugpressist läbi surutud küüslauguküüne. lisasin soola ja maitseainetesegu. viimasega suutsin vähe liialdada... :S sest ka kõrvale tehtud ampsud olid soolased. kui olin supi valmis seganud, panin veel külmkappi (umbes pooleks tunniks).

kaunistasin keefiritilkade, hakitud muna ja murulauguga.

kõrvale tegin samuti sooje lavaširulle, nagu ka heleen ;) ilmad pole enam lämbed ja soe amps tundus kõrvale lausa vajalik.

mina tegin ühed rullid merevaigu ja suitsusingiga. teised sinihallitusjuustu ja suitsusingiga. ahjus hoidsin u 10 min- koorik oli natuke krõbedamaks läinud ning juust sulanud.

2 kommentaari:

Pille ütles ...

Milline kaunis värv!!!

KARDEMON ütles ...

tänan :)
ise olen ka lummatud :D:D:D