7. juuli 2008

kurgiga suu magusaks

käisin Kaubamajas täna kinkekaarte lunastamas. kindel plaan oli soetada meloni kulp. kohe ei leidnud seda üles ei ise ega ka müüjad... ning juba lahkuma seades, tehes väikese põike kalu uurima, vaatas ta mulle riiulilt vastu :)

esimese töö sai see pisike vidin ka tehtud. väga tublilt. harjutades muutusin ka mina tublimaks ning mida rohkem pallikesi ma selle abil voolisin, seda kenamad need tulid :)

ammu olen tahtnud proovida salatid, kus sees melon ja värske kurk ning peal vahukoor..... kuna valdavalt arvan et see kulbike hakkab arbuusist palle välja võluma, sai korvi pandud ka üks arbuusisektor.

kodus tahtsin külla tulnud õele kohe magustoitu pakkuda... panin rõõsa koore oma TW segistisse ning hakkasin raputama.... järsku tundus kuidagi imelik see sisu.... jah.. olin valmis teinud magusa või..... ei tasu ikka soojenenud koort vahustama hakata... korra varem olen kah sellise võiga hakkama saanud... :p


seega pallikeste peale läks vaniljejäätis. õhtuks lasin natuke jäätist pehmeneda.



kurgipallimagustoit


vaja läks:

värske kurk
melon
arbuus
jäätis

kardemon

kulbi abil valmistada nii palju pallikesi kui soov süüa on. peale jäätis ja kardemon :p

kuubikuteks lõigatud tükid on kindlasti sama mahlased ja mõnusad süüa :D

1 kommentaar:

Pille ütles ...

Mina olen muide meister vahukoorest või tegija. Ei loe, kas vahukoor on soe või külm, ma suudan selle ikka võiks teha :) Seepärast on see raske ülesanne viimasel ajal Kristjanile antud :)