30. juuni 2008

sünnipäevalise nädalavahetuse mõnusad ampsud

sel ajal kui mina soolaleival käisin, toimus kodus mulle üllatuse tegemine :)
hommikul olid laual pelmeenipirukad. retsept ilmselt biker.ee avarustest... nipp oli sellest, et pelmeenid õhtul sulama ning siis hommikul ahju, üle pinseldatud õli ning munaga...


JA KOOK :p kirju koer... tuhandete lemmik :D.... nii ilus ja maitsev ja südamega tehtud :)... aitäh, H!!!


sünnipäevalauale järgmisel päeval maal läks lisaks O'ma tehtud lõhesupile, näksidele ning sokuhautisele (isa lasi mulle veerandsajaseks saamise puhul...) lauale veel üks jänes... idee siit.


ja sünnipäevajärgsel vihmavabal hetkel sai metsaäärde jalutatud.. minu üllatuseks olid metsmaasikad valmis... seda teadmata läksin metsa just pestud hammastega... maasika maitse pole aga sellises suus just magus :D aga vat see on see linnamullis elamine ...





3 kommentaari:

Kärt ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Kärt ütles ...

Oi issand kuidas mulle maitseb kirju koer! Olen tahtnud seda uuesti teha juba mitu kuud aga samas keelan iseennast koguaeg, oeh. Nagunii peaksin selle enamuses üksi ära sööma, ma ju ainuke maiasmokk meil :D Aga palju õnne kah tagantjärgi :)

KARDEMON ütles ...

tänud:)

pst! aga tee hääästi väike kirju koer... kirju kutsikas ;)