5. juuni 2008

hapupiim maasikatega

mulle hapupiim väga maitseb :) tavaliselt siis kamajahuga segatult... ei tea palju ma oleks võimeline kama korraga ära sööma.....

kuna O´ma tõi PALJU maasikaid, siis oli vaja ka need ära süüa...



vaja läks:
hapupiima (umbes 3 klaasitäit... siis saab kokku kuskil 4 klaasi hapupiima-maasika jooki)
suhkrut (nii palju kui magusaks jooki on soov teha)
maasikaid (mina kasutasin vist 300 g)

panin maasikad kaussi, lisasin suhkru. kasutasin maasikate purustamiseks saumikserit (tundus et kahvliga muljumine oleks kauem aega võtnud... hommikul polnud aga aega raisata:) ja siis valasin peale hapupiima ning segasin läbi... ja panin natuke suhkrut juurde, sest hapu tundus liiga.

mulle maitses. neil, kellele hapupiim ei meeldi, jäi see roosa jook alles. jäigi mulle rohkem!!!
tuleb meelde, et Haps on ju ka hapupiimajook.

minu hapsi sees polnud aga atsidofiil- ja bifidobaktereid ega muid seesuguseid lisandeid. värv ka maasikamahlast, mitte peedi omast :) laudast otse toodud piim.. olen aru saanud, et need bakterid lisatakse sinna hiljem....?!

hapupiim sai aga piimast siis nii, et nats tilgastanud piima panin klaaskaussi (plastkausis on mõrudaks läinud... ei tea kas see on õige seos...) ja jätsin köökilauale seisma (ööpäevaks...). kui segades oli piim paks, siis valasin kõik selle klaaskannu ja panin külmkappi. seal seistes tuli vesi peale ja paksem mass vajus kannu põhja. siis kurnasin hapupiima läbi sõela.. mis sõelale jäi, selle segasingi joogiks... eelnevatel kordadel kamaks.